Sabtu, 19 Januari 2013

Cincin RM24 juta:Dah dua tahun baru Rosmah nak sumpah dengan nama Allah

Dulu PM Najib pernah bersumpah dengan nama Allah kata tak kenal wanita yang bernama Altantuya yang mati dibom hingga berkecai.Tapi apabila rakyat dikejutkan dengan dakwaan Deepak Najib terlibat dalam akuan bersumpah kedua P.Balasubramaniam dalam kes pembunuhan Altantuya rakyat mula pikir apakah benar Najib tak kenal Altantuya.Najib kata Deepak tak boleh dipercayai.Rosmah bini Najib juga mengelak daripada wartawan bila diajukan kes tesebut untuk dapat jawapan.Kenapa takut untuk jawab segala dakwaan yang ditimbulkan?

Dua tahun lepas kita dikejutkan dengan laporan bahawa Rosmah Mansor bini PM Najib import cincin berlian bernilai RM24 juta yang didedahkan Chegubard dan sudah buat laporan kepada SPRM.Kini Rosmah Mansor kata sanggup bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau tidak miliki cincin yang bernilai RM24 juta.Kata Rosmah ,"Saya berani bersumpah, saya berani bersumpah kepada Allah, saya tak ada cincin itu di tangan saya langsung.Memang cincin itu masuk untuk dipamer kepada orang yang ada duit. Saya tak ada duit tapi saya tengok saja, very nice, very nice, 
habis cerita,".Cincin yang mana satu Rosmah tak ada?Kenapa hampir dua tahun lebih baru Rosmah nak sumpah dengan nama Allah kata beliau tak ada cincin RM24 juta?

Tak lama lagi kita akan hadapi pilihanraya umum ke 13 banyak lagi akan bersumpah dengan nama Allah sebagai talian hayat..Sumpah la berapa lori nak sumpah tapi rakyat dah ada matlamat untuk tumbangkan regim yang ada.


Baca juga;
Rosmah bersumpah tidak punyai cincin berjumlah RM24 juta-M'insider
Deepak gesa Najib nyatakan kebenaran mengenai SD2-Malaysiakini
Deepak dipanggil dipanggil ke pejabat SPRM,akan dedah semua maklumat-M'insider

5 ulasan:

  1. 2 thn dulu tak jadi isu skrg je jadi isu sebab PTU13 dah dekat... yang heran korang pembangkang serang la najib jgn serang wife dia. wife dia buka politician, bukan policy maker, just home maker !!! ko serang dia apa ko dapat????

    BalasPadam
  2. lanjau hey bodoh rosmah itu wanita amalan syaitan nak bukti botox mesti dia ini pompan tak baik tengol mika pun taudah kau tu angkat bakul pasal apa dapat jutakah atau lu pun ikut dia jahanamkan duit rakyat

    BalasPadam
  3. Dulu tak boleh bersumpah takut sumpah makan tuan.Masa tu cincin ada kat jari. Sekarang cincin tu dah sorok elok2 di negara bakal besan. Maknanya cincin tu dah tak ada di jari sendiri, maka beranilah bersumpah. Mangkuk ni ingat Allah tu buta (nauzubillah).

    BalasPadam
  4. Salam Bro,DR sekurang-kurangnya berani juga bersumpah tetapi Anuar Ibrahim macam mana?Berapa tahun lagi nak tunggu dia bersumpah ?

    BalasPadam
  5. ape kena mengena sumpah dengan kebenaran... kebenaran didasarkan pd bukti.. bukan sumpah.. ape kata dia saman chegubard kat court then buktikan dia bersih... ada berani...?

    BalasPadam