Jumaat, 18 Januari 2013

Tun Madey tunjuk jalan keluar buat Najib

PM Najib diasak kiri kanan depan dan belakang bukan kerana faktor usia tapi kerana Najib lemah haha.Deepak mengasak Najib,rakyat mengasak Najib,Tun Madey gasak Najib,Bik Mama gasak Najib.Semua pakat gasak Najib.
Kenyataan Tun Madey yang kata Kerajaan Pimpinan Najib Lemah memang benar.
"Ini soal kuat dan lemah. Bila kita kuat orang tak berani cabar kita. Bila kita kuat, orang tahu majoriti sokong kita.Pada pilihan raya 2008 mereka tak sokong lagi kerana kurang yakin dengan kepimpinan yang ada. Tapi bila tak sokong ia jadi lemah kerana dulu ada sokongan yang ramai dan kuat. Sekarang mereka jadi lemah dan apa yang kita lihat sekarang ialah kerajaan yang lemah.
Kalau dalam pilihan raya umum akan datang ini, katakanlah merosot lagi, walaupun menang, ia satu kemenangan yang kosong," kata Tun Madey yang mengaku bagi IC kepada pendatang haram di Sabah.

Tun kata lagu tu tak lain tak bukan jika BN terus berkuasa (moga BN kalah dan hilang kuasa) selepas pru 13 maka yang akan jadi PM ialah Muhyiddin Yaasin bukan lagi Najib.Tun sedang mengatur agenda 'terakhirnya' dan tunjuk jalan keluar buat Najib yang bisa buat Bik Mama naik angin.Jika dulu Tun lantik Pak Lah sebagai PM sementara begitu juga yang akan jadi kepada Najib.

Najib kini keseorangan tidak ada pemimpin Umno yang pertahankan Najib daripada segala dakwaan yang ditimbulkan pelbagai pihak.Tun hilang kepercayaan kepada Najib manakala Najib pulak tak percaya dengan towkey karpet Deepak.

Tapi nasib Tun sendiri yang mengaku bagi IC kepada pendatang haram di Sabah juga tak tau nak jadi lagu mana jika BN hilang kuasa dalam pru 13.


1 ulasan:

  1. KAMU NI TONG KOSONG...BUNYI KUAT TAPI KOSONG...KUTUK NAJIB PERDANA MENTERI MALAYSIA...KAMU NI SIAPA...TUNJUK MUKA PERGI LAH KE PEJABAT NAJIB DAN BERSEMUKA DENGANNYA....BERSELINDUNG DI SEBALIK NAMA SAMARAN.....

    BalasPadam