Khamis, 14 Julai 2011

Pemimpin BN cakap bohong sampai luar negara

Menteri Dalam Negeri yang juga sepupu Najib , Hishamuddin Hussein, Ketua Polis Negara dan Timbalannya menafikan bahawa pihak polis bertindak kasar dan ganas terhadap para demontran Bersih 2.0.Hishamuddin malah memberi amaran akan ambil tindakan kepada media asing dan juga tempatan yang mengulas demo Bersih 2.0

Ha ha ..tak habis -habis yang sorang ni dengan amaran demi amaran tapi hampeh! Siapa sebenarnya kaki pembohong yang kata Polis yang jadi kuda tunggangan BN tak ganas semasa demo Bersih 2.0? Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu kutuk kerajaan Malaysia dan polis yang bertindak ganas demo Bersih 2.0, Singapura kutuk, Indonesia kutuk, yang tak kutuk hanya JKKP (Jawatankuasa kampung dan keselamatan persekutuan) ,Umno dan gerombolan termasuklah tok mufti dan tok lebai yang jadi tukang karut Umno.

Satu dunia kutuk kata kerajaan BN yang perintah Malaysia bertindak ganas nak nafi apa lagi?Ini perangai Umno kalau dunia kutuk pembangkang di Malaysia tu benar tapi kalau dunia kutuk BN tu tak betoi..ha ha.takkan video dalam youtube dan gambar yang diambil aljazeera, BBC news semua gambar tipu?Puak gerombolan hanya percaya video Datuk T tapi video yang paparkan kezaliman pemerintah zalim terhadap demo Bersih yang dilihat diseluruh dunia mereka tolak dan kata tak betoi!

Di Malaysia kaki pembohong boleh kekal dan berkuasa perintah negara ini tapi di luar negara tak kira negara bukan Islam sekali pun pemimpin kaki pembohong akan jatuh tersungkur ditolak rakyat.Di Malaysia buat zalim kepada rakyat boleh ditutup hanya dengan sekampit beras, gula, kopi dan susu.Semua settle! Pemimpin BN cakap bohong bukan hanya kepada rakyat Malaysia tapi sampai luar negara.

Berkaitan;
Bersih2.0:Human Right Watch gesa Putrajaya adakan siasatan terbuka-M'insider
Kekerasan polis:Suhakam nafi kenyataan Tiong Lai-Harakahdaily
Bersih :11 doktor hospital Tung Shin dakwa polis guna gas pemedih-M'insider
Bersih 2.0:Pelajar saksi warga tua dihenyak polis-M'kini

3 ulasan:

  1. KESIAN KAT KITA SEMUA...DIPERINTAH OLEH PENIPU-PENIPU.

    BalasPadam
  2. bn tu dari kaki buhong. Madek pon kata gak dia kaki tipu.

    BalasPadam
  3. bn tu dari dulu kaki buhong. Madek pon kata gak dia kaki tipu.

    BalasPadam