Selasa, 12 Julai 2011

Umno-BN, Polis ingat ...lu langsi lu tak mati ka?

video

Lihat video di atas betapa kejamnya pemerintah Umno-Bn yang jadikan polis sebagai pak yet mereka untuk terus berkuasa dan mengekang kebangkitan rakyat yang berdemo secara aman.Seorang pegawai kerajaan berkata kepada saya, "Mengapa mereka (polis) sanggup menendang, menyepak dan memukul warganegara sendiri tanpa rasa belas kasihan walaupun orang yang ditangkap tidak membawa sebarang senjata?Saya rasa lebih sedih bila melihat seorang warga emas yang sesak nafas diikat pihak polis."

Nah! wahai pemerintah Umno-Bn yang celaka , yang dirasuk setan tak payahlah nak kutuk-kutuk Yahudi laknat yang buat perangai sama macam hang pa buat kepada rakyat sendiri.Tak payahlah nak main wayang kutuk-kutuk negara Mynmar yang perangai sama macam hang pa.Dah hang pa gasak rakyat cukup-cukup sampai mati, lebam,tangkap, sepak dan terajang, hang pa senang-senang pi luar negara guna duit rakyat!Langsi la puas-puas sebelum jadi arwah.

Pemimpin Umno boleh senang lenang peluk bini tak rasa apa yang dirasakan rakyat disiksa pihak polis, rasa nak lawan sikap zalim polis.Tunggulah saat-saat kehancuran kamu wahai Umno-Bn! Hidup mewah dalam bunglow besar, rumah dua tiga biji, kereta mewah 3-4 biji , gelang emas bini sekerat lengan, cincin bini berjuta ringgit akan hancur bila rakyat tidak lagi undi kamu dalam pilihanraya akan datang.Ingat rakyat adalah raja di hari mengundi!

Ini bukan video Datuk T yang sekejap ada tulisan siam dan sekejap tak ada tulisan siam.Pihak polis juga kata akan keluarkan video demo Bersih 2.0.Bawa keluar la tunjuk kepada rakyat. Kami rakyat yang disepak, ditendang , dipukul, dikejar hingga jatuh dalam longkang nak tengok tulen ka tulen video Bersih 2.0 edisi polis.Kalau ada tulisan siam sah tu yang tv Thailand punya!

2 ulasan:

  1. ni le yg UMNO kata jg kpentingan melayu..tpi yg dok kena sepak terajang tu rasanya ramai org melayu..yg dok menzalimi bangsa sdiri pun org melayu jgk...apa da..ckp xserupa bikin

    BalasPadam
  2. porahhh...dan dan ooo polis yg pijak lah apa lah.

    BalasPadam