Isnin, 25 Julai 2011

Mari ketawa..kalau rakyat tak tengok jangan tangkap sudah la!

video

Lepas tu baca Tonton, nilai video Bersih diambil polis-Meloya.Kalau rakyat tak percaya jangan marah-marah.Kalau rakyat tak tengok jangan tangkap sudahlah ha ha.Kenapa dah dua minggu , dah basi baru polis siarkan video Bersih?Apa tujuannya?

Video ni untuk siapa?Orang Melayu yang dok di kampung-kampung yang tak tau apa yang tak ada siaran satelit mungkin percaya.Orang yang tak ada kemudahan internet mungkin percaya.Siapa mau tengok TV RTM ha ha?Siapa, siapa, siapa!???

Tahun 70-an dulu tv hitam putih.Bukan semua rumah ada tv.Nak tengok tuan punya tv minta 10 sen.Sekarang dunia dah moden..macam-macam ada dalam youtube .Siapa nak tengok video polis tengok lah tapi tak boleh halang kalau rakyat tak mau tengok ha ha ha.

Tak ada dalam kamus Malaysia polis kata polis jahat, polis kata polis ganas..ha ha tak ada, memang tak ada semua baik-baik belaka.Berak tengah jalan sapa mau ngaku..

Tengok video Bersih yang diambil pihak polis di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan