Selasa, 3 September 2013

Minyak naik pemimpin Umno buat lawak bodo

Najib kata sebagai ganti kepada kenaikan harga minyak dua kupang seliter kerajaan akan tambah pemberian duit Brim dalam bajet 2014..woiit! Ingat duit Brim tu semua orang dapat, ingat bagi tiap-tiap bulan ka..Najib juga kata kenaikan harga minyak juga adalah rasional dengan nilai subsidi yang diberikan kerajaan..haha..mulut manis macam tapai bila telan jadi racun..ambik!

Najib juga kata pembangkang akan politikkan kenaikan harga minyak..sebelom kita politikkan Najib awai-awai lagi politikkan harga minyak dengan menipu dan berbohong kata tidak ada kenaikan harga minyak selepas pru 13!..dajey...Kalau tak mohong dan kaki putarbelit bukan Umno namanya..terlupa la pulak kata parti syaiton tu kaki menipu..Melayu mudah lupa..


Ni pon lagi satu contoh cakap bodo sebagai ahli parlimen yang bangang.Tu pon terhegeh-hegeh puak kita nak tebiang dengan pemimpin Umno yang memang otak macam haramjadah.Hina orang kampung yang mereka anggap hanya macai untuk sokong BN dalam pilihanraya
Jika macai dan pencacai Umno kot bawah ni cakap bodo isu kenaikan harga minyak tu memang dah tak boleh buat apa sebab dibayar upah untuk pertahankan parti syaiton tapi yang di atas tu jugak jadi pengampu Najib untuk senang dapat habuan yang lebih besar.

Apa pulak kata golongan akademik dan agama isu kenaikan harga minyak;


Lepas ni harga tol di lebuhraya pulak akan naik.Ni semua hadiah hariraya dan hari Merdeka kepada semua rakyat Malaysia yang tak buat apa-apa berpeluk tubuh dengan sikap kerajaan syaiton yang rakus hisap darah rakyat.

Jika di negara Indonesia,Mexico ka,Brazil ka depa tau ja harga minyak naik walaupon dua sen dah pakat keluaq ke jalanraya dah demo menentang kenaikan harga petroleum..kita?

7 ulasan:

  1. padan muka org melayu kat luar bandar aka kampung...depa la undi bn...skrg ni bung kata depa ni bangsat...semekin takde duit nak pakai keta...tu pun makcik pakcik kat kampung masih bodo dan dunggu lagi...sian memang hang tua bodoh sampai mampuiii....

    BalasPadam
  2. bangsat bangsat punya babi punya pukimak punya bn

    BalasPadam
  3. Syukur...naik 20 sen jek.. Melayu yang sokong UMNO ni memang jenis bodoh piang....kebodohan diorang sebabkan semua rakyat bandar dan kg tanggung beban!

    BalasPadam
  4. Bn memang muka penipu janji pun tipu rakyat pun mudah kenatipu bagi brim pun tidak semua dapat skrg menteri pengguna dah xfungsi baRang semua sudah naik menteri bagi amaran peniaga tak peduli najib buat2 xtahu je



    BalasPadam
  5. Najib tak bodoh bang . . . dia tipu rakyat dia kaya raya, jambul rosmah tambah besar . . . tapi yang bangang ialah penyokong dia yang bodoh tak boleh di ajar cuma cerdik pakai kepala lutut . . . terkial2 cari rezeki cuma2 jadi kuda umno . . .

    BalasPadam
    Balasan
    1. CUMA YG BANGANG SOKONG UMNO BN

      Padam
  6. UMNO dah masuk tahap zalim . . .

    BalasPadam