Isnin, 2 September 2013

Masuk Umno untuk jadi kaya-Tun Madey

Dr M: Umno perlu dibersihkan, ramai masuk nak jadi kaya

Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa supaya Umno dibersihkan menjelang pemilihan parti nanti kerana ramai yang memasuki parti tersebut semata-mata mahu menjadi kaya.
Bekas perdana menteri paling lama tersebut menggesa supaya pemimpin baru dan muda supaya diberikan peluang kerana hanya dengan langkah tersebut Umno akan dibersihkan.
"Bahkan pemimpin Umno di semua peringkat dianggap menyertai Umno bukan kerana bangsa, agama dan negara tetapi ingin memperkayakan diri.-The Malaysian insider
Apa yang disebut Tun Madey ni tidak menghairankan memang tu pon matlamat yang ada dalam Umno..ni yang tak hairan jugak ialah golongan agama yang dimulutnya penuh dengan ayat al Quran ,besa jadi ulama besar,ada jawatan tinggi dalam Parti yang lawan Umno juga berhimpit-himpit dengan Parti Umno,dengan pemimpin Umno untuk turut dapat habuan dan laba untuk kayakan diri sendiri!
Hilang jawatan merajuk dan berbaik-baik dengan pemimpin Umno,malah ada yang dah masuk Umno lama dah..kaya depa!Masuk Umno takat pacak bendera,panjat pokok,tampal poster tu dalam Pas pun ada..bodo la masuk Umno nak buat keja tu...yang tak masuk Umno tapi dok beromen dengan Umno di belakang tabir pon banyak dah..ana anta ana anta kita yang terkena .

Haha depa bohong berlanggar dengan lori taik pon kita percaya..

1 ulasan:

  1. melayu bodoh hoi melayu itu muhidin bangsatpun mamak juga dah tanya orang johor melayu mana ? kasihlah itu pas punya melayu naik pm ok atau anak anwar yang lawak muhidi tai punya menteri tak boleh pakai langsung

    BalasPadam