Selasa, 20 Mac 2012

Malapetaka bagi Umno

Kata PM Najib Parlimen 'tergantung' akibatkan 'malapetaka' (malaysiakini).Rakyat sikit pun tak takut kepada malapetaka yang jadi takut dan ketawan hala ialah Umno jika tumbang dan hilang Putrajaya.Rakyat akan bergembira di jalanraya sambut kemenangan rakyat daripada penjajahan Umno-Bn selama 54 tahun!

Najib....rakyat mahu merdeka kali kedua selepas dapat kemerdekaan daripada British pada tahun 1957.Di mana-mana kini rakyat berdoa kepada Allah SWT hatta yang berada di Masjid Nabawi , Masjidil Haram dan depan Kaabah pun menadah tangan ke langit mahu Umno-BN dan konco-konconya ditumbangkan dalam pru 13.

Nak umum tarikh pru 13 pun takut tambah-tambah la Umno-Bn dikalahkan sepenuhnya dalam pru 13.Amat jelas sekali bahawa cakap PM Najib ini bahawa Umno belum kalah lagi sudah berada dalam ketakutan yang amat sangat.Rakyat sudah dapat baca sebab apa pemimpin Umno takut kalah dalam pru 13 akan datang.Sendiri mau ingat!

Bekas menteri dan pemimpin Umno Kadir Sheikh Fadzir menyelamatkan dirinya dengan meninggalkan Umno parti yang sedang dilanda malapetaka setelah hampir 56 tahun berada dalam Umno.

1 ulasan:

  1. Hilang kuasa akan hilang segala2nya...silap haribulan masuk penjara..(jika menyeleweng le masa memerintah)..semua rahsia yg disembunyi akan dibongkar..

    BalasPadam