Jumaat, 5 Mei 2017

"PAS ISTIHAR SAJA BERSAMA UMNO.."

Menarik ni..selepas keluar bayar bil2 rumah kat BSN terserempak dengan warga emas cerita la pasal politik semasa..kata dia ,"Pas sekarang ni istihar saja bersama Umno kan senang.."

Aku tanya dia," Bang ahli ka..?" Dia kata ,"Saya bukan ahli mana-mana parti saya atas tunggul saja..?" Maksudnya atas pagar la.

Kata dia lagi," Jika Pas istihar berpakat dengan Umno jika menang pru 14 boleh jadi menteri...tapi dalam masa yang sama Pas jugak takut kalah. Jika Pas istihar secara rasmi berpakat dengan Umno akar umbi Pas akan lari tinggalkan Pas.

Tengok muktamar Pas dah lulus usul  sebulat suara putus hubungan dengan PKR..semua orang dengar tapi Pas masih mau tunggu keputusan majlis syura..malu lah..dah jadi pembangkang masih mahu duduk dalam kerajaan negeri Selangor tak pernah dibuat orang.."

Pandangan warga Shah Alam berbeza dengan walaun tegar .

Tiada ulasan:

Catat Komen