Khamis, 18 Mei 2017

Nasib la jadi PM macam Najib

video
Pengarah filem David Teo dan Mat Over yang juga seorang pelakon dan pelawak bergasak depan PM Najib di rumah rasmi Perdana Menteri di Putrajaya dalam dialog Transformasi Nasional (TN50)  sesi soal jawab. Moderator TN50 tu ialah Rosham Nor yang dilihat kuat membodek Najib.

Hihi nasib lah Najib..jadi PM pun orang tak hormat..atau pun hanya sebuah lakonan antara mereka nak tunjuk betapa sayangnya pelakon-pelakon tu di depan Najib. Mana la tau kot-kot dapat durian runtuh hihi.Mau tau la semua pelakon...

video

1 ulasan:

  1. Brp kerat artis malaysia (terutama melayu) yg cerdas minda dan boleh berfikir bebas? Yg lain tu main ikut2 dan tak mampu fikir kritis. Yg penting masyuukkkk. Apa yg nak diharap sgt drp golongan mcm ni

    BalasPadam