Jumaat, 12 Julai 2013

Posa-posa ni lagi syok lawan syaiton..lawan sampai tergantung, sampai kaki naik atas!

Sapa yang akan menang pertarungan antara Pas dan Umno,antara PR dan BN dalam prk Kuala Besut?Jika pengundi di Kuala Besut cerdik depa pilih Pas la..bukan apa dok nampak sangat dah Mat Said MB Terengganu tu tak boleh pakai otak kemetot ada ka patut selepas pru 13 dia kata hanya kawasan Umno-BN menang saja akan dibina rumah mampu milik.Kawasan Pas dan PR menang buat sendiri!

Jika Pas menang maka dun Terengganu akan jadi seri 16 UmnoBN-16 Pas dan PR..jadi lawanlah sampai dun Terengganu tergantung biaq bagi depa rasa sikit jangan riak dan bongkak dengan sedikit kuasa yang ada.

Ramai dok kata Pas akan kalah dalam PRK Kuala Besut.Memang Pas kalah..dan dok kalah dah. la ni tunggu nak menang ja..Pas syok nak menang..Umno-BN (parti syaiton yang dikenali) pulak takut kalah..takut tegantung kaki naik ke atas!

Buat apa nak sokong Umno di Terengganu..buat Masjid..masjid runtuh,buat stadium..stadium runtuh,stesen bas runtuh semua runtuh bangg oii.Ni semua berpunca daripada buat projek tak ikut spek,rasuah,makan suap dan tumbuk rusuk.

Calon Umno dan pemimpin Umno kata bulan posa ni kita akan berkempen secara berhikmah kita akan buat tahlil,kenduri arwah,bagi sumbangan.cara sihat la tu..awat ingat buat benda macam tu semua dosa dan salahguna kuasa boleh langsai,boleh kira setel?Besa la tu bulan posa ni kaki tangan syaiton kena rantai.. syaiton memang bijak menipu kalau tidak bukan syaiton namanya kalau tak pandai menipu!

Baca;
Hanya Pas,BN bertanding di PRK Kuala Besut-Harakahdaily

1 ulasan: