Isnin, 20 Mei 2013

Nikmat pertama Pas jadi pembangkang di Kedah

Hang pa ingat MB baru Kedah Muhkriz anak kepada Tun Madey yang datang ziarah bekas MB Kedah ust Azizan lembut hati nak bagi Pas dan PR di Kedah guna stadium untuk berhimpun?Mukhriz yang nampak macam lembik tu langsung tak bagi chance kat Pas! Sori la kalau Umno tu baik macam mana pun aku tak percaya.Kita ja mudah termakan pujuk rayu Umno.

Tu la masa kita pegang 5 tahun dulu baik sangat dengan Umno.Syarikat GLC negeri Kedah banyaknya orang Umno bila depa buat taik tempiasnya kena kepada Pas di Kedah.Sampai tak dak beza apa dengan Umno semasa Pas berkuasa di Kedah.Orang kata la.Tu yang depa pakat bagi balik Kedah kat Umno.Kampung aku dapat la canopy 'Kedah Sejahtera' dua biji 5 tahun Pas dan PR berkuasa di Kedah.

Ada ahli Pas di Kedah bagi tau kat saya betapa syoknya puak-puak yang bertelagah di Kedah bila Pas hilang kuasa kerajaan negeri Kedah.Depa pakat lompat dan loncat sampai buah teloq macam nak masuk dalam mulut.Masing-masing yang pakat taram atau dendam antara satu sama lain rasa puas hati!Kalah jadi abu tewas jadi arang.

Nak habaq bagi la buat baik dengan Umno ni macam sua tangan dalam mulut buaya!Kita dok syok nak menang lagi kerana terpengaruh dengan media yang dok main isu Mukhriz-Bashah yang kononnya tak sebulu antara satu sama lain tengok-tengok kita yang terbalik habis satu negeri Kedah.Depa bergaduh nak menang kita bergaduh untuk kalah.Hasilnya kita boleh lihat sekarang betapa peritnya kalau tak ada kuasa.

Berkaitan;
Kedah tak benar guna stadium untuk perhimpunan pembangkang-Malaysiakini

3 ulasan:

  1. Padan muka hangpa!!!

    BalasPadam
  2. mari kita gelak kat puak PAS ni hahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahhhhahahahahaahahahhhhhahahahahahahahahahahhhhhahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahhahhhahahhahahahaahahahahhhaahahahahahhhahahahah

    BalasPadam
  3. Hadi awang kunyit, azizan razak dan Din Ayam adalah makhluk yang seirama.

    BalasPadam