Khamis, 27 Disember 2012

Fathul Bari kena keluar daripada lubuk syaitan yang dikenali sebelum desak Pas keluar PR

Ustaz Umno Fathul Bari saran Pas keluar Pakatan kononnya Pas dah gadaikan prinsip perjuangannya.Dalam perlembagaan Pas tak ada pulak ubah apa-apa yang berkaitan macam yang Fathul Bari budak hingusan Umno tu kata.Saya sokong Pas kerana dasar yang Pas bawa iaitu Islam dan seruan Pas ialah Allahhuakbar dan juga ditulih seperti berikut;

FASAL 5. Tujuan PAS ialah :
  1. Memperjuangkan wujudnya di dalam negara ini sebuah masyarakat dan pemerintahan yang terlaksana didalamnya nilai-nilai hidup Islam dan hukum-hukumnya menuju keredhaan Allah.

  2. Mempertahan kesucian Islam serta kemerdekaan dan kedaulatan negara.Baca di sini.Saya sokong Pas sebab ni la bukan sokong membabi buta kerana pemimpin Pas.Kalau sokong kerana pemimpin,tengok-tengok pemimpin tu lari kejar habuan dunia kita pon angkat kaki sama.Pas itu comel dan molek dah kalau salah bukan Pas tapi pemimpin Pas.Teruk-teruk pemimpin Pas tak la kedarah rasuah sampai beratus juta, tibai duit haram macam Umno Sabah sampai RM40 juta.Macam pemimpin Umno yang keluarganya didakwa tibai duit lembu NFC RM250 juta.Semua kedarah rasuah kira juta-juta tak mainla puluh ribu.Tak rasa berdosa ka subahat dok dalam parti syaitan?
Fathul hang keluar la dulu daripada lubuk parti syaitan yang dikenali sebelum suruh Pas keluar PR.Hang suruh la Umno keluar BN kerana Chua Soi Lek Presiden MCA perlekehkan Hudud ikut suka dan didiamkan oleh Najib tanpa kata apa-apa.

Umno bukan takat gadai Islam dengan harga sekupang dua tapi banyak juga tanah rezab Melayu kena gadai.Berjuang bangsa konon..

3 ulasan:

  1. dia bukan masuk lubuk syaitan.Dia masuk lubuk yahudi bin kominis .Mari kita doakan bersama moga moga orang ni akan dilakhanat olh allah secepat mungkin amin

    BalasPadam
  2. Ilmu agama yang barakah ni akan jadikan seseorang itu terang matahati dalam mengenal mana satu intan atau kaca dan makin bertambah zuhud! Tapi yang bernama Fathulbari ni dilihat makin tersasar dan makin pudar wibawa bicara agamanya! Mungkin sesuai dianggap sebagai 'terompah kayu' untuk jadi pengalas tuannya untuk pergi 'jamban'.Ulamak lain dilihat bermati-matian pertahankan kebenaran..tapI siFathul ni bermati-matian cuba menjadikan sesuatu yang batil dan bobrok dilihat sebagai benar! Senang cakap, beliau ni dilihat 'mengadjust' agama untuk disesuaikan dengan kebobrokan UMNO!

    BalasPadam
  3. Macamlah kalau PAS keluar Pakatan Rakyat... UMNO/BN nak beri sokongan 100% pada PAS... silap-silap dia labuh kita sampai mampus. Selama ni PAS tak bekerjasama dengan sepenuhnya... haram UMNO tak beri undi... sekarang buat-buat baik puak-puak Abdullah bin Ubai ni.

    Mukmin takkan terpatuk dua kali dalam lubang yang sama.

    BalasPadam