Ahad, 30 Disember 2012

Berani ka buat siaran langsung Umno tuduh Pas kapirkan Umno

Seorang anggota keselamatan kata kat saya,"Isu kapir mengkapir ni ditimbulkan semula kerana nak tutup isu Deepak towkey karpet yang bongkar kes pembunuhan Altantuya."Umno nak main lagu apa kalau tak main lagu kapir-mengkapir.Hari-hari Deepak dok terjah sebut nama Najib-Rosmah dalam penipuan akuan bersumpah P.Balasubramaniam yang bisa gegarkan segala bulu jubur dan lain-lain bulu orang yang berkaitan.



Komen Rais Yatim yang cakap berbelit-belit isu basi ini yang digarap semula untuk beli undi orang Melayu yang termakan umpan Umno,"Pihak RTM boleh siarkan kenyataannya sekiranya kandungannya sesuai dan ada nilai berita. Tetapi pada masa yang sama, Abdul Hadi perlu memberi peluang kepada pihak lain memberi pandangan mereka kerana amanatnya ini telah dibuat pada 1981,"

Haha nak nilai berita macam mana?Cuba cakap.Bila sampai klimaks isu yang dimainkan Umno ni ianya akan diputarbelitkan dengan seribu alasan supaya semuanya tak jadi.

Aku tak berani la macam MB Pahang yang nak potong telinga kalau BN kalah di Bentong.Tapi buat la dulu secara live kalau berani..jangan temberang ja.

Kini ramai orang di masjid dan surau juga di kedai kopi pakat hairan kenapa Umno nak sangat dituduh kapir.Ada orang kata kat saya ahli Umno di Sabah yang bukan Islam memang kapiaq sungguh.

BN bagi RM500 pun orang tak sokong BN,populariti Najib tak naik-naik jadi Umno terpaksa putar 30 tahun ke belakang untuk bodohkan orang Melayu dengan isu basi ini.

3 ulasan:

  1. lagu lama kurang menyengat lagu baru boleh terangkat

    BalasPadam
  2. hik3...blog terbodoh dlm dunia..ni la dia..;)harap misai jer merah..hakhakhak..;)

    BalasPadam
  3. komen pun nak kena approve dulu yeh..tk dak teloq punya manusia..hakhakhakhak ;)

    BalasPadam