Khamis, 28 Oktober 2010

Semua ikut suka Ku Li lah..

Nasib Tengku Razali Hamzah dalam politik Umno sama macam Umno layan kita orang Melayu ketika musim pilihanraya.Timbalan Presiden Umno Muhyiddin Yaasin kata ikut Ku Li lah nak kempen cara mana pun sebab Ku Li pengarah pilihanraya. Ku Li dikatakan tidak buat ceramah besar-besaran sepertimana prk sebelumnya.Baca di sini.

Muhyiddin hanya menjadi tukang jaja pembangunan setiap kali pilihanraya diadakan.Itu saja yang ditabur Muhyidin sebagai senjata untuk rakyat undi Umno-BN.

Bagaimana nasib Ku Li selepas prk Galas? Adakah Muhyidin akan terus berkata semua ikut Ku Li?Sama -sama kita tengok nanti. Gambar di atas daripada Utusan Malaysia Online.

3 ulasan:

  1. Woit Tuan Misai Merah, tuan jangan pedulikan Ku Li ka, Mahyuddin ka, Nasa ka, Harun Din ka. Tuan kena cari jalan macam nak gerakkan rakyat dan semua bloggers MAMPUSKAN umno. Bukan cuit sana, cuit sini. Tuan sendiri akan mengelirukan rakyat. Tuan mesti ada agenda nak mampuskan umno. Selagi syarikat umno boleh dapat projek dgn MB2 tuan d Selangor dan Kedah, umno takkan dapat di mampuskan. Tuan tengok d Pulau Pinang, bagaimana KM dia bekerja nak mampuskan umno bahkan gerakan dan mca pun di mampuskan. Cuma pemimpin pkr dan pas masih ada lagi cinta dgn umno. MAMPUS UMNO !

    BalasPadam
  2. Kalau Melayu nak jatuhkan UmnoBN tidak boleh, Cina nak jatuhkan juga tidak boleh dan India nak jatuhkan juga tidak boleh; kita semua Melayu, Cina dan India perlu bersatu atas nama Pakatan Rakyat untuk jatuhkan umnoBN.
    Ini cakap boleh, kerja kena buat. CARANYA BAGAIMANA?

    BalasPadam
  3. hujah2 dari misaimerah dah cukup bagus, jangan risau bagaimana umno akan mampus sebab umno sendiri akan bunuh diri sendiri, kita hanya ungkit kembali tingkah laku buruk umno.

    BalasPadam