Isnin, 4 Oktober 2010

Ku Nan kata Ku Li dah setuju

Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, hari ini berkata sepanjang pengetahuan pengurusan BN, veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah, bersetuju untuk menjadi pengarah pilihan raya BN bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.

Beliau berkata, surat pelantikan itu telahpun ditandatangani perdana menteri yang juga pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak, dan akan diserahkan kepada ahli parlimen Gua Musang itu sekembalinya beliau ke tanahair Jumaat ini.

"Bagi kita, pada masa ini, beliau (Tengku Razaleigh) telah bersetuju menjadi pengarah pilihan raya bagi DUN Galas.

"Beliau adalah orang yang tepat kerana beliau adalah ketua bahagian, beliau tahu kawasan itu dengan lebih baik daripada orang lain. Jadi kita berharap beliau dapat membantu kita untuk mendapat balik Galas kepada BN," katanya kepada pemberita selepas majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri peringkat Ibupejabat Polis Daerah Putrajaya 2010, di Putrajaya.-Malaysiakini.

Ku Nan puji Ku Li , besa la ayat nak pujuk kena 'power'. Silap pujuk Ku Nan dan Muhyiddin terduduk! Yang empunya tubuh tak jawab betoi ka tidak tapi yang tak berkenaan tolong jawab kata Ku Li dah setuju jadi Pengarah prk dun Galas.Jangan sampai nanti jadi macam buat kenduri kahwin . Kenduri dah buat menikah tak jadi!

Semua pihak menunggu-nunggu jawapan daripada mulut Ku Li sendiri macam menunggu keputusan pengistiharan Majlis Raja-Raja nak raya aidilfitri tempohari. Ada yang pandai-pandai kata nak raya hari Khamis walaupun sebenarnya hariraya jatuh pada hari Jumaat.

1 ulasan:

  1. Salam...
    prk dun galas ni blum mla lg dah penuh dgn kontroversi..strategi umno utk tarik phatian..wallahua'lam

    BalasPadam