Khamis, 24 Jun 2010

Umno busukkan agama sendiri


Semasa era Tun Mahathir dulu Pas pernah dilabelkan sebagai parti pengganas, parti ajaran sesat dan Almarhum Ustaz Ibrahim Libya yang dibunuh di Memali jugak digelar sebagai penderhaka dan pengganas. Era tersebut Pas tidak disenangi masyarakat bukan Islam yang begitu setia dengan Umno-Bn.

Perubahan masa yang berlaku Pas pulak besama-sama dengan parti yang bukan Islam seperti Dap, bersama PKR bersatu dalam pilihanraya untuk lawan kezaliman Umno-Bn yang telah menyebabkan Umno-Bn kehilangan 5 negeri dalam pru-12. Ini sangat-sangat membimbangkan gerombolan Umno -Bn dan sekutu rapatnya Apco talibarut Israel (penasihat kerajaan Umno-Bn). Jika tidak dikekang kebangkitan Pas dan PR dalam pru akan datang mungkin Umno-Bn akan kehilangan kuasa diperingkat kerajaan pusat.

Satu-satunya senjata Umno untuk buruk-burukkan golongan ulama yang menyokong Pas termasuk Presiden Pas ialah dengan tohmahan jahat dan paling jahat ialah mereka adalah pengganas dan terlibat dengan Jamaah Islamiah. Pemimpin bukan Islam tidak menuduh orang Islam jahat tapi pemimpin Umno yang Islam yang terpengaruh dengan dakyah Amerika Syarikat anggap golongan ulama dan pemimpin Pas pengganas. Mereka memang celaka hanya demi sedikit kuasa yang mereka ada supaya orang bukan Islam terpengaruh dengan dakyah jahat mereka.

Aset Umno untuk terus berkuasa ialah orang Melayu yang terus dimomokkan dengan 'Melayu cemerlang' dalam masa yang sama Umnolah pengkhianat bangsa dan Islam merobek-robek harta pusaka orang Melayu untuk difaraidkan kepada bukan yang hak. Umno dajjalkan agama sendiri dengan menuduh Ngo-Ngo Islam yang tak menyokong Umno sebagai pengganas, JI. Mereka diugut dengan tuduhan palsu yang hanya cemarkan kesucian Islam itu sendiri.

Maukah lagi golongan yang bergelar ulama ,cerdik pandai Islam yang dilabelkan pengganas, Wahabbi dan JI terjun ke dalam najis parti Umno yang dah busuk hingga ke ususnya? Adakah kamu golongan ulama takut dengan ugutan jahat Umno supaya kamu masuk Umno barulah label kamu sebagai JI, Wahabbi ditukar dengan ulama yang bisu dalam kerajaan Umno-Bn? Adakah kamu ulama tidak sanggup dipenjarakan hanya kerana tidak menyertai Umno?


Berkaitan;
Pengganas :Pas tuntut kerajaan,PDRM, Zamihan mohon maaf-Harakahdaily
40 ulama phd sertai Umno esok -Shahidan -Utusan Malaysia Online
GMI: 9 tahanan ISA bukan pengganas-Malaysiakini
Dr M: Lesen judi diluluskan jika saya berkuasa-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Salam..
    sesungguhnya janji Allah itu benar...spe yg membantu agama Allah, Allah akan membatu dia..bersama2 lah kt menyeru kpd kbaikan dan mencagah kemungkaran..wawahua'lam

    BalasPadam