Selasa, 22 Jun 2010

Isu bunuh Altantuya muncul lagi, bekas pegawai PM tak terlibat


Isu pembunuhan Altantuya muncul lagi dengan penafian sepupu PM Najib, Hishamuddin Hussein yang menyatakan Bekas pegawai PM Najib tak terlibat-Malaysiakini;

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein hari menafikan nama atau suspek bekas pegawai khas Perdana Menteri - Datuk Nasir Safar terbabit dalam kes pembunuhan wanita warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.
"Hasil daripada siasatan polis, tidak terdapat nama atau suspek yang dimaksudkan terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya,” katanya dalam jawapan bertulis kepada R Sivarasa (PKR-Subang). Dalam pertanyaan lisannya, Sivarasa meminta Hishamuddin menyatakan adakah benar atau tidak Nasir adalah lelaki dalam kereta Proton berwarna biru yang sampai di hadapan rumah Razak Baginda pada malam 19 Oktober 2006.-Malaysiakini .Baca lanjut klik tajuk di atas.

Tidak ada kes yang dah dijatuh hukum ke atas pesalah selain kes bunuh Altantuya yang terus diperdebatkan siapa lagi yang jadi kepala atau 'master mind' bunuh Altantuya.Tuhan saja yang tahu siapa orangnya.

Berkaitan;
Keluarga Altantuya dapat bantuan Monggolia-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Salam..
    kebenaran akan terbukti..sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua..wawahua'lam

    BalasPadam