Khamis, 27 April 2017

Pesta maki hamun dah bermula

Muktamar Dewan Ulama Pas ke 56 di Kedah dimulakan dengan memuji nama Allah dan disudahi dengan memaki parti Amanah negara dengan melaung "Jahanam PAN"

Malu la sikit dah bergelar ulama dok maki hamun parti lawan macam tu..Ulama apa tu.. Ulama kayu ka? Dah tak mampu maki Umno sebab mulut penoh sagon dok kutuk parti yang depa anggap nyamuk..

Patut orang kata Pas parti maki hamun..sebelum ni tuan Presiden Pas dah macam-macam dok maki dengan kalimah barua,babi,anjing dan terkini sekali biawakkan PH.

Menjelang majlis perasmian muktamar penuh Sabtu ini dijangka DAP akan jadi mangsa serangan Pas seterusnya untuk menutup segala bangkai dan kesilapan Pas kepada perwakilan dan pemerhati. Umno dah lama guna cara ni untuk alihkan masalah dalaman parti yang akhirnya Umno turut berpecah dengan lahirnya parti Bersatu.


Baca;Laungan itu dimulakan oleh Ketua Dewan Ulama PAS Kedah, Mohd Rejab Md Akhir.
Sebelum laungan 'Jahanam PAN' dilontarkan, Mohd Rejab meminta semua hadirin berdiri kerana beliau ingin mengetuai bacaan ikrar.
“Sebelum saya memulakan ucapan, saya minta semua berdiri kita baca ikrar," katanya.
Bacaan ikrar berkenaan disampaikan dalam bahasa Arab.

Selepas ikrar dibacakan dan laungan takbir bergema sebanyak tiga kali, Mohd Rejab kemudian terus melaungkan "Jahanam PAN".-Malaysiakini..http://www.malaysiakini.com/news/380473

Tiada ulasan:

Catat Ulasan