Isnin, 27 April 2015

Pas berperang sama sendiri kerana siapa?

Umno bergoncang kerana Tun Madey,Pas berperang sama sendiri kerana siapa?
Pilihan ada di tangan Najib samaada mahu letak jawatan sebagai PM atau terus jadi PM dan Umno-Bn akan kalah terok dalam pru 14 akan datang.
Jika Najib sayangkan Umno dan ikut telunjuk Tun Madey dengan letak jawatan sebagai PM dan digantikan dengan Muhyiddin Yaasin sebagi PM maka kemelut dalam Umno selesai.
Yang jadi naya dan hilang punca ialah Pas dan Pakatan yang terus menerus berperang mulut dalam Pakatan.Pas jugak hadapi perang dalaman sama sendiri yang makin parah di mana Presiden parti di lihat hilang kawalan hanyut tanpa haluan.
Semua ni berpunca daripada orang yang ada kiri kanan presiden yang seolah-olah mahu lihat presiden Pas itu terus diaibkan ahli sendiri dan sikap presiden Pas sendiri yang mengambil sikap berdiam diri ,tidak menegur apa saja yang berlaku dalam konflik dalaman parti itu.
Ahli parti Islam dan penyokong Pakatan begitu kecewa melihat sikap Presiden pas biarkan saja ahli parti itu bercakaran sama sendiri. Adakah presiden Pas mahu lihat Pas berkubur tanpa batu nisan?

1 ulasan:

  1. presiden pas bukan neutral. dia berpihak kpd golongan ustaz. ini mcm seorang bapa yg memilih kasih dan lebih utamakan anak ini drpd anak itu. bayangkan jika rasulullah saw bersikap spt itu

    BalasPadam