Rabu, 5 September 2012

Parti syaitan berbelah bagi antara peluang untuk menang dan kalah pru 13

Kata Tun Madey dalam laporan Utusan Meloya mengenai peluang 'parti syaitan BN yang dikenali' dalam pru 13 akan datang, "Kalau orang-orang UMNO, orang-orang BN mempunyai fikiran yang waras mereka akan dapat dua pertiga. Tapi kalau depa nak main, orang ini tak suka, orang itu tak suka, kalah pun boleh," kata Dr. Mahathir pada sidang akhbar bersama wartawan Malaysia di sini semalam sebelum menghadiri majlis makan malam bersama Kelab UMNO Indonesia.

"Payung terjun pun payung terjun la, kalau dia berkebolehan kita patut sokong kerana akhirnya parti akan menang," tegas Dr. Mahathir.
Pada satu soalan lain, Dr. Mahathir optimis BN masih boleh mengekalkan kuasa pemerintahan seandainya PRU diadakan esok.
"Saya ingat boleh menang, tapi masalahnya kita nak dapat satu majoriti yang cukup supaya mendirikan sebuah kerajaan yang kukuh dan kuat," kata beliau lagi

Woiit ! Sapa nak undi parti syaitan?Tun Madey yang gelar 'BN parti syaitan yang dikenali' pun dah tak yakin akan kekuatan parti syaitan untuk menang pru 13.

Kalau yakin boleh menang dah lama PM Najib umum tarikh pru 13.Najib hanya berani buat janji, cakap berdegar-degar sampai sampai berterabur air liur tapi amat penakut untuk umum tarikh pru 13.

Muhyiddin Yaasin tentu suka jika pru 13 diadakan esok lusa sebab dah tak sabar nak jadi PM haha.Jika BN menang tipis peluang Muhyiddin amat cerah untuk gantikan Najib.Ini yang Tun maukan.Tapi jika berlaku disebaliknya PR menang besar makan Muhyiddin kempunanlah nak jadi PM.
Sebab tu di Johor puak Umno mau Muhyiddin jadi PM sebelum pru 13 diadakan.Dapatla rasa sebulan dua jadi PM.

Orang Umno sendiri dah menyampah dengan pemimpin mereka jadi kalau penyokong Umno undi parti lawan itu hak mereka sebagai pengundi.Orang Umno sendiri menyampah dengan kerja puak syaitan yang baling kasut ke dalam masjid, perkosa masjid menyebabkan mereka nak duduk sembang di kedai kopi pun dah malu sebab kena perleceh dengan penyokong parti lawan.Dah la masjid tak pernah datang tapi hantar kasut terbang masuk ke dalam masjid!Tu pun takkan nak undi lagi parti syaitan?

Lihatlah banner muka-muka pemimpin Umno di Shah Alam yang dah tua dan ketinggalan zaman, orang muda takkan pilih mereka pru 13 akan datang.Tak ada ummph!Kalau pru 12 yang lalu orang Umno sendiri sabotaj calon Umno-BN takkan kita ni pulak nak undi parti syaitan?Pikir la baik-baik bro..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan