Isnin, 17 Mac 2014

Konsert liar di Bukit Jalil ..pejuang kalimah Allah awat senyap?

Konsert Future Music Festival Asia di stadium Bukit Jalil yang diwarnai pesta makan dadah dan arak berakhir dengan 6 kematian.Ada Melayu ,Cina dan India jugak warga Singapura.Mereka yang mati ialah Kamal Zekry Kamal Basha, 22; Victor Wong E Hern, 26; Sabreena Kamaruddin, 21; M Suresh, 28; Syazana Sohaime, 23, dan Nor Faizza Mohd Wazir, 27.

Saja nak tanya mana pi pejuang kalimah Allah..awat senyap?Ingat depa tu mati syahid ka?Mulut dah kena gam kasut ka?

Pesta liar tu rupanya diadakan setiap tahun tapi cuba disembunyikan daripada pengetahuan masyarakat.Tapi macam mana puluhan ribu boleh hadir ke konsert tu walaupun dibuat secara senyap-senyap?

Dua Pak Menteri yang ada hubungkait dengan kementerian mereka mesti bertanggungjawab atau letak saja jawatan yang hang pa pegang.Dato' Seri Mohamed Nazri Menteri Pelancongan dan Kebudayaan ,Menteri Komunikasi dan Multimedia Malaysia (dulunya Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan) Dato' Seri Ahmad Shabery Cheek .

Budaya apa yang yang hang pa nak jamu kepada anak muda Malaysia?Kalau nak sangat syok pon cukup la takat anak bini hang pa saja bukan jadikan anak muda kita ketagihan dadah dan arak dalam pesta yang amat memalukan umat Islam dan negara.

Hidup Melayu!Hidup 1Malaysia!,,Ketuanan Melayu telah lingkupkan anak semua bangsa,anak muda Malaysia dengan konsert yang dikhayalkan dengan dadah dan arak di stadium Bukit Jalil.Jangan pikirin soal mati kerana dadah,kerana arak yang penting anak muda ni jangan ambik tahu hal-hal politik negara.

Baca juga;
Ambil dadah masa konsert ,14 masuk hospital-M'kini

3 ulasan:

  1. jom serang depa habis2an. depa tengah gelabah. modal prk kajang mudah2ah boleh buat melayu umno insaf

    BalasPadam
  2. Ini semua salah Anwar. Siap hang Anwar, bukti dan saksi akan kami sediakan dlm tempoh terdekat. Perbincangan dgn peguam kami juga akan dibuat, bagaimana untuk mencipta cerita supaya hang akan didapati bersalah akhirnya. Hakim2 dah kami cucuk hidungnya. Tak kira, by hook or by crook hang tunggu.

    BalasPadam
  3. dannnn...itulah diantara dajal2 yg tlh menampakkan rupa mereka...pengkhianat terhadap kesucian agama Islam sendiri, pengkhianat kpd anak bangsa sendiri...tak nampak lg ke? hidup senang lenang bermuka2..alangkah hinanya manusia2 itu.Agaknya melayu bukan Islam kot..

    BalasPadam