Khamis, 4 Julai 2013

Kesian Perkasa kena perkosa

Sebelum pru 13 sebut saja nama Perkasa dan Braheng Ali memang ada kaitan dengan Umno.Bak kata orang di mana ada Umno di situ ada Perkasa.Di mana ada Perkasa di situ ada Umno.Tapi tu duluuuu masa sebelum pilihanraya..la ni dah jadi lain pulak.Umno sebut nama Perkasa pon dah tak mau dah tak kelapaq dah..hang-hang..aku..aku la! haha..

Ni bukan apa puncanya Umno-BN banyak hilang kerusi dalam parlimen dan tak dapat 2/3 majoriti dalam parlimen.Salah satu puncanya orang bukan Melayu tolak BN kerana Perkasa..itu pendapat Umno.Masa Perkasa dok kelupuq rata ceruk buat jasa kepada Umno,berdemontrasi setiap minggu di Penang,di Selangor dan Kedah sebelum pru 13 Umno sentiasa bersama Pertubuhan Perkosa..la ni tak dak apa dah..Perkasa takat baling kasut ja la.Perkasa dah jadi kain buruk di mata Umno.Habis madu sepah dibuang..kena perkosa abang sendiri.

Berbuih mulut Braheng Ali dok perleceh Najib kini..sebab apa..takkan sebab tak dipelawe jadi senator atau jadi pengerusi mana-mana GLC?Bila kalah dan tak dapat apa mula buat perangai..Pak Braheng dok tibai Najib nak humban Najib dalam perhimpunan Umno ka?Peluang baik untuk tim lawan Najib boleh pakat dengan Braheng Ali humban Najib sebagai Presiden Umno.

Baca;
Adun diberi amaran kaitkan Umno-Perkasa-M'kini

2 ulasan:

  1. saya syorkan ibrahim ali jual buntut di lorong haji taib chow kit boleh untung sikit kerana dia banyak berdosa tuhan melaknati dia

    BalasPadam
  2. Perkasam ni tak lebih dari alat cuci taik UMNO! Bukanya pejuang Melayu atau Islam. Oleh kerana alat cuci dah tak leh berfungsi, maka sebab tu perkasam tak dipandang langsung la ni. Apatah lagi ketua perkasam tu memang jenis politikus tak bermaruah dan ramai kepimpinanya terdiri dari mereka yang dah menopouse dan 'barang rejected'.Idea yang dikeluarkan dan isu yang dipolitikkan semuanya memperlihatkan betapa 'pandirnya' mereka!

    BalasPadam