Rabu, 21 November 2012

Sabah tumbang Muhyiddin pun dah tak boleh jadi PM

Makin jelas bahawa Umno-BN kini berada dalam kekalutan yang amat sangat.Takut kalah di Sabah jadi punca Najib hingga kini tidak berani bubar parlimen.Jadi tak hairanlah kalau Muhyiddin yang kini sibuk mengintai kerusi PM kata akan pertahankan Sabah dengan segala upaya.Kalau Sabah tumbang maka peluang Muhyiddin untuk jadi PM ganti Najib selepas pru 13 akan punah ranah.

Muhyiddin: 'BN tidak boleh kehilangan Sabah'

Barisan Nasional (BN) akan berusaha habis-habisan untuk mempertahankan Sabah pada pilihan raya umum akan datang, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di sini hari ini.
Beliau berkata, ada pihak tersalah faham dengan menyifatkan Sabah sebagai 'deposit tetap' BN, sedangkan sebenarnya negeri ini sama pentingnya dengan negeri lain.

"Sabah sangat penting bagi kita (BN). Kita tidak boleh kehilangan Sabah. Kita perlu pertahankannya dengan sedaya upaya," katanya pada majlis sarapan pagi dengan anggota Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak) dan veteran Umno di sini. Turut hadir Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Musa Aman.-Sinar harian online.

Bila Izrail datang memanggil jasad terbujur dipembaringan..semua habis ,semua koyak..angan-angan nak jadi PM , angan -angan nak jadi PM semua nak jadi PM Haha..cuba tanya Tun Madey kalau dilahirkan semula muda remaja mau dak jadi PM..kini Tun Madey adalah PM di belakang Bik Mama bukan di belakang Najib.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan