Sabtu, 24 November 2012

Belum mensyuarat mulut perwakilan Umno dah kena gam

The Malaysian insider melaporkan 'Jangan sentuh isu sensitif', kata Ku Nan kepada perwakilan Umno.“Ada benda yang boleh dibahaskan tapi kalau boleh jangan sentuh isu sensitif “Kalau boleh jangan sakiti hati orang lain ” kata Tengku Adnan dalam sidang media sempena taklimat untuk Perhimpunan Agung Umno PAU yang ke 66 yang akan berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra PWTC dari 27 November hingga 1 Disember ini.

Haa jangan sentuh sikit pun 'Murshidul Am BN' Chua Soi Lek hina Hudud dan Islam.Jangan sentuh na kalau sentuh nanti undi orang Cina lari.

Jangan sentuh juga rakyat kini dok pertikai pemimpin Umno-BN dapat tanah berpuluh ekar di Selangor.Kaya hanya untuk pemimpin Umno-BN. Ahli di bawah merempat itu dah jadi budaya Umno sejak dulu, kini dan selamanya.Jangan sentuh na nanti pemimpin di atas sensitif.
Perwakilan juga jangan sentuh pemberian kontrak mega kepada syarikat kroni nanti segala sumbangan 10 persen ,20 persen komisen hilang.

Perwakilan Umno jangan persoalkan Felda jual minyak sawit kepada Zionis Israel yang setiap hari bunuh umat Islam Palestine.Gantung mafla Palestine dibatang tengkuk tapi jual minyak sawit kepada Zionis Israel! Poorah!

Perwakilan Umno disyorkan hanya bercakap kutuk Pas,kutuk PKR dan kutuk Dap pemimpin di atas tentu gembira sebab isu sensitif libatkan hal masing-masing terselamat daripada dibongkar.

Perwakilan Umno boleh kata Pas kuda Dap,PKR dan Anwar pro Israel,Dap anti Melayu  gerenti tak sensitif.Kutuk Dap boleh tapi jangan kutuk Chua Soi Lek sudah la.TV3 dok siar tiap-tiap malam pun yang ni lah kepada orang Melayu supaya orang Melayu terus sokong Umno, supaya Umno terus berkuasa di Putrajaya.

Selagi cakap bohong dan putar belit Umno laku ,Umno akan terus berkuasa tindas pemikiran Melayu.Tapi ingat kata lah menatang apa pun kalau rakyat nak bangkit, rakyat nak ubah dalam pru 13 akan datang parti syaitan tetap akan kalah.
Umno ko,ko Umno!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan