Rabu, 17 April 2013

Lagu ni paling popular di 'BILIK GELAKAN' BN Shah Alam



Patut la ada orang kata Bilik Gerakan BN di Shah Alam ada yang tutup frust menonggeng apabila Zulkifli Noordin bekas orang Pas,PKR dan bebas jadi calon boleh menang untuk kalahkan Pas dan PR di Shah Alam.Penyokong Umno-Bn kini dilaporkan hanya mahu bantu calon dun Kota Anggerik dan Batu Tiga  saja tidak mahu bantu Zulkifli Noordin.
Sejarah membuktikan dan kenal siapa Zulkifli Noordin.Ada orang dakwa beliau ni dulu SB haha.Betoi atau tidak wallah hu a'lam.

Lagi haru kini Bilik Gerakan BN digelar Bilik Gelakan apabila Najib umum Zul calon BN di parlimen Shah Alam.

Tun Madey sila dengar lagu ni, siapa si Maha Tua yang Zul kata dalam lagu tu haha.Saya banyak bertanya kepada orang Shah Alam mengenai pilihan Najib si Zul sebagai calon BN di parlimen Shah Alam.Mereka ketawa dan geleng-geleng kepala dan senyum.Seorang pensyarah di Uitm Shah Alam kata kat saya,"Ini mungkin anugerah Allah dan kita lihat nanti siapa yang akan dipilih oleh para pengundi Shah Alam."

Zul Kulim bukan takat kutuk Umno malah kini orang India yang beragama Hindu amat benci kepada Zul Kulim kerana beliau didakwa menghina agama Hindu.

5 ulasan:

  1. kalau camni lingkup punah laa umnok.....kesian situa walaupun dah dapat gelaran tun tua....org shah alam semua bijak kenal yg mana kaca yg mana permata....pilihan d tangan anda!!!

    BalasPadam
  2. jgn lupa dlm politik ada yg terpaksa berkorban dan terkorban.. ada pelakon yg sedia berlakon kerana dirinya sesuai sebagai pelakun dan berbakat... politik itu seni... baca yg tersirat jgn hanya membaca yg tersurat...

    BalasPadam
  3. sekarang ni kita kena beri sokongan penuh kepada zul nordin...akar umbi shah alam tidak hormati keputusan pucuk pimpinan BN UMNO....hentikan mengutuk, mendedah akhlak buruk zul nordin..itu iklan percuma bg BN...sebab kita lantang mengutuk, akar umni umno BN shah alam akan diam diri....biarkan mereka yg mengutuk zul nordin..kita kena menyokong zul nordin ni....ingt, musoh BN kawan kita..hahahahaha

    BalasPadam
  4. Inilah ahli politik tak ada otak..nampak sangat masuk politik atas kepentingan peribadi. Masa luar UMNO kutuk maki dan keji UMNO. Orang lain hujah guna fakta untuk berceramah. Yang dok kata puteri wanita UMNO umpat fitnah mengata dalam lagu, awak tu tak mengutuk caci orang ke dengan lagu tu? Bagus sangat keluar PR. Pemimpin UMNO pun bodoh tahap gaban jugak, ambik jugak barua ni jadi ahli. Menjatuhkan maruah parti yang memang dah semakin tak ada harga! Woi Zul No `Deen', lebih baik undur daripada politik. Semakin lama awak berpolitik murahan semakin jelas kebodohan awak!

    BalasPadam
  5. Bola tanggung utk PR dan pengundi di sh alam. Tq Najib.

    BalasPadam