Sabtu, 23 Jun 2012

Mana hilang buah kati Najib?

Apa lagi yang ada pada PM Malaysia yang bernama Najib Tun Razak?Debat tak berani,demontrasi tak boleh,pertahankan pru 13 boleh dibuat di musim orang Islam kerja haji,parti-parti politik hanya dibenarkan buat siaran rakaman untuk nyatakan pandangan dan pendirian politik parti masing-masing dalam TV RTM dalam pru 13 akan datang.Semua tak boleh.

Najib tak berani kata bahawa tiada pru 13 di musim haji supaya umat Islam yang nak kerja Haji rasa lega.
Pemimpin Umno yang berani berdebat jadi tekanan pada Najib sebab tu Najib kata Debat bukan budaya kita.Najib berulang kali dicabar berdebat atas sebarang tajuk dengan Ketua Pembangkang tapi Najib pandai berkuntau lidah untuk elak berdebat.Kata boleh buat lawannya boleh demam, sekarang sapa yang demam?

Isu skandal  jual beli kapal selam Scorpene di mana Najib didakwa minta komisen RM3bilion pun Najib tak berani untuk buka mulut kata sesuatu.Semua Najib serah kat Zahid Hamidi Menteri Pertahanan untuk jawab sedangkan kes tersebut semasa Najib jadi Menteri Pertahanan.

Takkan tunggu Rosmah bagi isyarat baru Najib berani buat keputusan.Takkan Najib tak dak biji.Mana hilang buah kati Najib?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan