Ahad, 20 Mei 2012

Tak payahla pemimpin Pas gatal mulut nak muzakarah dengan Umno parti pengotor dan kepala samseng

Dalam keadaan semua rakyat mood nya sekarang nak lawan Umno bagi mampoih dan ditumbangkan dalm pru 13 yang dah tak lama lagi isu muzakarah Pas-Umno kembali muncul.Semua jentera pilihanraya sudah digerakkan, unit peti undi sudah dibuka depa di atas pulak gatal mulut nak berzakar dengan Umno! Adoilaaa!

Umno memang dok tunggu sangat-sangat la supaya isu Pas nak berzakar dengan Umno, Umno nak berzakar dengan Pas ni dimainkan yang hanya untungkan Umno bila isu berzakar ni tak jadi.Memang tak kan jadi pon saya yakin!

Seronok sangat la Umno bila isu berzakar ni muncul nak tutup segala bangkai, taik dan kezaliman regim Umno terhadap rakyat terutamanya keganasan regim zalim ni yang arahkan polis kendurikan rakyat yang berdemo dalam Bersih 3.0

Ada kawan forwad kat saya sms yang sebut isu muzakarah Pas-Umno ni tak pernah dibincang dan diputuskan dalam mana-mana mensyuarat parti.Mengikut rekod pejabat agung, muktamar Pas telah mematikan isu ini!

Woit! hormat sikitla rakyat di bawah yang melawan Umno parti toghut yang didoakan siang malam supaya tidak lagi berkuasa di Putrajaya.Buat apa nak muzakarah dengan Umno parti pengotor, kepala samseng dan zalim ni?Dok tengah laju bawa kereta gear 5 tiba-tiba terus tukar gear 1 pecah gear box!Nak pilihanraya esok lusa muzakarah apa dengan parti yang pemimpinnya kata haramjadah kepada rakyat.Mood sekarang ni mood pilihanraya bukan berzakar dengan Umno.

Saya juga rasa terimakasih kepada Umno dan samseng Umno yang menambahkan kebencian rakyat kepada Umno dengan lakukan kerja samseng dalam ceramah parti lawan.Teruskan jangan berhenti!Hang pa terajang orang Cina, terajang orang India lepastu nak mengundi suruh pangkah BN.

1 ulasan:

  1. PASaslitulinorignal20 Mei 2012 pada 11:30 PG

    misaiMerah!
    "muZAKARah dengan UMNO" adalah perkataan paling celaka kepada perjuangan PAS. UMNO tidak pernah ikhlas setiap kali bercakap mengenai hubungan UMNO dengan PAS.
    Jika UMNO ingin bermuZAKARah dengan PAS, bererti UMNO sedang bersedia untuk menjahanamkan PAS.
    Jika UMNO berminat berbincang dengan PAS mengenai perpaduan melayu, sudah tentu UMNO sedang memasang perangkap untuk menipu PAS.
    Jika UMNO ajak PAS makan malam, sudah tentu UMNO sudah memasukan julad dalam makanan, selepas makan tetntu PAS akan berak tanpa henti.
    Perkataan "muZAKARah dengan UMNO" juga merupakan pelaknat besar kepada pemimpin PAS yang berhasrat untuk mengadakannya, dimana pemimpin seperti ini pada bila-bila masa akan meninggalkan PAS. Semua sumpahan laknat ini mempunyai bukti yang nyata dan tidak perlu dihuraikan.
    Muzakarah merupakan tuntutan dalam agama, namun setiap kali tuntutan ini ditunaikan, setiap kali juga kita tertipu dan ditipu. Maka apa ertinya kita menyahut tuntutan tersebut.
    Bukankah lebih baik kita menunaikan seruan yang mengesahkan bahawa seorang mukmin sejati tidak akan ditipu dua kali pada cara yang sama?.
    Ini kesah iktibar terdekat, Asan Ali telah mengadakan muZAKARah dalam gelap dengan UMNO, selepas muZAKARah, beliau merasa ragu-ragu kepada perjuangan. Sekarang beliau bukan lagi ragu-ragu, bahkan bertukar menjadi penentang kepada perjuangan PAS. Namanya sekarang telah ditanggalkan dari senarai perjuangan PAS oleh makhluk di langit.
    MuZAKARah dalam gelap pun membawa kepunahan, maka muZAKARah dalam cerah pasti akan membawa jahanam.

    BalasPadam