Selasa, 26 Oktober 2010

TRANSFORMASI CARA UMNO-BN KELAB MALAM DAN SPA JADI KEUTAMAAN

Semasa perhimpunan agung Umno yang lalu pemimpin Umno mahukan transformasi dalam Umno, Umno dah ngaku nak berubah rupa-rupanya perubahan yang Umno mahukan ialah perbanyakkan kelab malam dan spa yang jadi sarang maksiat yang tumbuh macam cendawan di musim hujan.

Malaysiakini- ETP: Lebih banyak kelab malam, spa akan dibina;

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mahu menjadikan Malaysia sebuah hub pusat hiburan malam bagi memacu industri pelancongan mengikut Program Transformasi Ekonomi (ETP).

Ini akan dilaksanakan dengan penubuhan beberapa kelab malam terkemuka, menganjurkan konsert utama, melonggarkan garis panduan untuk penghibur antarabangsa dan “mempakejkan” semula acara antarabangsa seperti Formula 1 dan MotoGP.

Menurut perancangan ETP yang dikeluarkan semalam, ia adalah sebahagian daripada 12 projek permulaan (EPP) yang bertujuan memperkasakan sektor pelancongan agar ketibaan pelancong dapat dipertingkatkan.Baca semua di sini.

Apa pandangan ulama muda Umno yang pertahankan Rosmah Mansor dalam isu Islamic Fashion Festival di mana Rosmah adalah penaungnya bila kelab malam dan spa akan ditambah untuk tarik pelancong ke Malaysia?

Malaysia akan jadi 'syurga' kepada kegiatan maksiat demi memuaskan hati para pelancong sementara rakyat Malaysia pulak sedia berkhidmat untuk puaskan nafsu para pelancong. Haa ambik! ambik! ambik! ini baru betul-betul Umno berubah!

Tok mufti hanya mampu berdiam diri sambil makan elaun bulanan wang rakyat ribuan ringgit tak berani persoalkan kerja mungkar Umno-BN.Hebat! hebat! memang hebat !

Baca juga-Malaysia 'tersangkut' di tangga 56 indeks rasuah-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. salam...
    makin bnyakla gejala sosial yg berlaku terutamanya bagi golongan remaja...mereka ni xtkut sungguh dengn bala ALLAH..xkan nak jdi cam tsunami br nak bertaubat...wallahua'lam

    BalasPadam