Sabtu, 23 Oktober 2010

Adakah CIA dan AS juga akan pertahan Putrajaya untuk Umno-Bn?


Setelah Presiden Umno kata akan pertahan Putrajaya walaupun dengan apa cara sekalipun hari ini Ketua Pemuda Umno Malaysia pulak sambut dan sokong sepenuhnya kata-kata Najib itu, Khairy :Pemuda pastikan Putrajaya tak jatuh ke tangan 'saudagar mimpi'.

Mimpi tak mimpi tak tau la ini kerja Allah SWT tak ada sapa yang boleh tahan kalau dah ditetapkanNYA.Umno bukan Tuhan, Umno tak hebat mana pun besaq kuman pun tak ada, jauh sangat sehebat Firaun yang mengaku dirinya Tuhan akhirnya tumbang menyembah bumi.

Kata Khairy yang jadi pembodek Najib,

“Kepada saudagar mimpi, saya tidak sebaik presiden kerana saya gelarkan mereka sebagai haiwan mitos Rom Carberus.

“Pembangkang ini seperti Carberus yang berkepala tiga, satu kepala nak negara Islam, satu kepala nak sama sama semua manakala satu kepala lagi satu kepala nak sama depan belakang.

“Kalau kita serahkan negara kita kepada saudagar mimpi berkepala tiga ini habis negara kita. Saya mewakili Pemuda Umno dan Pemuda BN berjanji akan mempertahankan Putrajaya daripada pembangkang,” kata Ketua Pemuda Umno ketika sesi penggulungan Perhimpunan Agung Umno 2010-The Malaysian Insider.

Kuasa rakyat tak ada siapa yang dapat halang. Rakyat adalah 'raja' bila parlimen dibubarkan. Kuasa ada ditangan rakyat untuk pilih kerajaan baru yang mereka suka.Lainlah kalau ada tangan-tangan ghaib yang cuba gagalkan , buat perancangan rapi termasuk bantuan kuasa asing seperti CIA dan polis dunia Amerika Syarikat yang bermaharajalela di bumi Afghanistan dan Iraq .Adakah CIA dan AS juga akan pertahankan Umno-Bn terus berkuasa di Putrajaya?

Setelah menghancurkan negara Iraq dan Afghanistan AS melantik pemimpin boneka yang menjadi patung suruhannya di Iraq dan Afghanistan.

Lakonan hebat Umno dan Mca yang saling tuduh menuduh untuk bela kaum sendiri tidak lain tidak bukan untuk mereka terus berkuasa bolot segala harta kekayaan negara sampai kiamat.

Gambar di atas sebelah kanan ialah lawatan duta baru AS ke Malaysia di PWTC sewaktu Umno sedang berpatah arang berkerat rotan nak pertahankan Putrajaya daripada jatuh kepada kuasa rakyat.Baca di sini.

Berkaitan;

Najib:Kuasa politik mesti ditangan Umno walaupun hak Melayu sudah 'terkunci'-TMI

Jangan takut gertakan Najib-Harakahdaily

Najib macam yakin berlaku rampasan kuasa-Harakahdaily

TPM bayangkan p'raya mungkin beberapa bulan lagi-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Jika tiada kuasa asing menpertahankan Umno-Bn, Putrajaya bilang hari je. Jika Umno-Bn tak jatuh, ekonomi 1 Malaysia lingkup. Dunia ini akhirnya ada tamatnya. 2012 tak lama lagi. Pakat2 bersedia lah.

    BalasPadam