Isnin, 29 Mac 2010

Chua Soi Lek dengan Najib mana nampak lebih bersih?

Dr Chua Soi Lek telah berjaya memenangi jawatan Presiden MCA kalahkan 'dua Ong' iaitu Ong Ka Ting dan Ong Tee Kiat. 'Dua Ong' betul -betul 'tak ada ong' (untungla). Walaupun Dr Chua Soi Lek pernah terpalit dengan video seks panas dan beliau telah mengaku buat kerja tu dan letak jawatan sebagai Menteri dan jawatan dalam parti MCA. Kini beliau dah kembali dengan berjaya sebagai Presiden MCA. Itu pilihan perwakilan dan demokrasi dalam pemilihan pucuk pimpinan parti. Tak boleh nak kata apa.

Antara dua Presiden dalam parti BN ini mana nampak lebih bersih daripada segi moral?PM Najib dan isterinya Rosmah Mansor sering dituduh pihak media bahawa beliau terlibat dengan kes Altantuya wanita manis cantik molek yang dibom hingga berkecai dengan bom c4. PM Najib bagaimanapun menafikan pembabitan beliau dengan kes tersebut malah beliau nafi tak kenal pun Altantuya.Dalam akuan bersumpah yang pertama penyiasat persendirian P.Subaramaniam dan dalam berita Malaysiakini Najib dituduh bersama Alatantuya mendedahkan penglibatan Najib dalam kes tersebut.

Bagaimanapun PM Najib menganggapnya sebagai pembohongan yang dahsyat terhadap diri beliau.Terkini MP Bebas , Zulkifli Noordin mengatakan ada pihak tawarkan beliau ganjaran untuk fitnah Najib dalam isu Altantuya. Bagaimanapun kaki cakap berbelit-belit itu tidak pula mahu dedahkan siapa yang terlibat. Musa Hasan Ketua Polis Negara kata beliau akan panggil Zul untuk disiasat dakwaan tersebut.

2 ulasan:

  1. Pemerhati Politik ,
    Aku hanya siarkan setakat ni saja yang lain minta amaf..

    Dua-dua pun tak bersih. Soalan yang lebih tepat ialah "yang mana lebih kotor?"

    Jawapannya ialah NAJIB.

    Sebabnya ialah Chua Soi Lek hanya berzina. Lagi pun dia bukan Islam. Kerja-kerja terkutuk lain mungkin dia buat tapi setakat ni tak ada pendedahan.

    BalasPadam
  2. Nak tambah sikit lagi boleh? Chua Soi Lek walaupun kotor tapi dia mengaku buat kekotoran tu. Nampak gentleman sikit. Yang sekor lagi tak mengaku satu pun kekotoran tu. Siap bersumpah lagi.

    Terpulang saudara nak siarkan atau tak.

    BalasPadam