Selasa, 28 Ogos 2012

Cakap ikut lubang taik, bapa syaitan merapu lagi

Dalam dunia ni hanya ada satu parti saja yang mengakui bahawa parti politik yang disertainya sebagai parti syaitan yang dikenali iaitu Umno-BN .Ini Tun Madey yang kata orang Umno jangan marah teruslah menyokong parti syaitan BN.Syaitan nak merasuk orang buat kerja mungkar dan dosa tak akan mengaku kata  akulah syaitan marilah ikut aku tapi syaitan merasuk fikiran kita dengan pelbagai godaan seperti duit,pompuan dan kuasa supaya kita lalai dan alpa dengan kemewahan yang kita ada.

Setelah puas dan bangga Tun Madey kata BN parti syaitan Tun Madey kembali ulangi ayat-ayat lama beliau serang hukum Allah SWT iaitu Hudud dengan kata 'Saya tolak hudud Pas , bukan Hudud Islam'.Dalam Al-Quran Allah SWT sebut Hududullah bukan Hudud Islam.Tak ada Hudud Islam yang ada Hudud Allah SWT.Pas sendiri tak sebut kata ini Hudud Pas macam mana Tun Madey putar belit kata rang undang-undang kanun jenayah syariah yang dibawa Pas sebagai Hudud Pas?

Umno cari jalan menyerang hukum hakam Allah SWT tapi tidak cari jalan untuk tunjukkan bahawa hukum yang terbaik dalam dunia ialah hukum Allah SWT.Mereka menakut-nakutkan orang Islam dan bukan Islam dengan Hudud kerana mereka dah mati akal untuk tarik rakyat Malaysia dan anak muda yang semakin jauh daripada Umno-BN.Mereka bukan menambah pahala tapi menambah dosa saja apabila buka mulut berkaitan isu agama.

Teruskanlah cakap merapu dan orang yang rasional akan sedar bahawa kalau dah jadi syaitan nak sangat kepada cara hidup syaitan cakap apa pon akan jadi macam syaitan juga.Orang Cina ketawa apabila Tun Madey kata BN parti syaitan yang dikenali dan geleng-gelengkan kepala dengar ayat-ayat syaitan daripada bapa syaitan.

Masih rasionalkah lagi golongan agama dalam Umno termasuk mufti dan ulama muda Umno bertenggek dalam komponen BN yang digelar syaitan?Kamu sayang pangkat dan gaji yang lumayan yang kamu dapat sanggup bersekongkol dengan parti syaitan dan diam seribu bahasa tidak berani buka mulut untuk bantah bapa syaitan kamu yang semakin lantang perlekehkan hukum Allah SWT.
Baca juga;
Haron Din:'Tun Mahathir harus bertaubat'-Sinar harian

2 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya juga buat blogger Suasana Politik Malaysia

    BalasPadam
  2. Banyak ulama dan ustad terompah kayu dlm amanu!! Sayang gaji dan pangkat dari ilmu dan hidayah Allah. Apa punya ustad lagu ni!!!!!

    BalasPadam