Rabu, 22 Jun 2011

SPR ...kami dah beli baju kuning, jangan potong stim

Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya mau potong stim rakyat yang mahu turun di jalanraya dalam himpunan aman Bersih 9 Julai nanti di Kuala Lumpur dengan berkata SPR Sanggup temu Bersih 2.0 jika batal himpunan (M'insider).

Setelah gertakan Perkasa yang nak berguling-guling mengamuk sakan pada 9 Julai hanya jadi bahan ketawa , begitu juga dengan Pemuda Umno yang mau turut serta berdemontrasi pada tarikh yang sama , SPR pula dok pujuk kot-kot lembut hati penganjur Bersih 2.0 batalkan himpunan.

"SPR...nak habaq bagi baju kuning Bersih untuk berdemo kami dah beli (klik) dah tak sabar nak turun di jalanraya 9 Julai nanti.Bak kata orang ,kenduri dah tetap tarikh, kad jemputan dah diedar, rempah cabai nak buat gulai kawah dah beli, lembu dah bayar deposit takkan nak batal macam tu ja hanya bila jiran sebelah rumah kata dia pun nak buat kenduri juga pada 9 Julai ni".

SPR..kita bincang lepas demo bole ka?
Depa di bawah ni pun dah beli baju kuning ha ha..

Gambar atas tu saya ambik kat blog Penarik Beca hasil kreatif daripada blog hanief.blogspot.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan